Home

Am fost cu cortul

Am fost ca un fel de ţiganul cu cortul. Depinde de cum mergeau afacerile. Am avut prima dată o garsonieră în Socului. După aia m-am mutat undeva mai aproape de centru, la etajul unei vile undeva prin Foişor. Am intrat într-o afacere, mi-am deschis prima galerie de artă, la sfârşitul lui 90, în garajul unor prieteni Obisnuiam sa merg cu cortul cu ai mei cand eram copil (cred ca ultima oara am fost in vremea studentiei), in general la mare, stateam cate 3 saptamani, daca nu si mai mult. Evident, gradul de confort era altul, nu existau prea multe prize (sau nu existau, mai repede), dar nici nu prea aveam ce sa incarcam la ele Cu cortul în România - de la începători, pentru începători. Vara aceasta, mi-am propus să-mi cumpăr echipament de campare și să mergem în cel puțin două weekenduri cu cortul, la munte, în România. Îmi doresc de fapt asta de cel puțin doi ani, dar acum am fost mai hotărâtă. Menționez că am mai fost o singură dată cu cortul și că n-am dormit prea. Am fost foarte dezamagita si de camping, si de amabilitatea celor de acolo. Conditii proaste (baia era un dezastru, fara apa calda macar), igiena precara, galagie... De la acea dezamagire nu mi-am mai pus macar problema sa merg cu cortul in Bg, a fost mult mai rau decat cele 2 campinguri unde am fost eu in Ro (Sovata si Venus

Codrin Ştefănescu: „Am fost ca ţiganul cu cortul - Imopedi

Am fost demult la Urlea, scriu cu oarecare melancolie despre excursia aceea din care mi-au rămas ca amintiri niște senzații alunecoase greu de pus în cuvinte. Am imaginea cortului văzut din creastă, un punct roșu, minuscul, pe care amândoi îl vedeam dacă mijeam ochii și bucuria de a ști că acolo, în căldare, avem un loc al nostru în care ne putem adăposti de ploaie și putem dormi liniștiți nici eu nu am fost niciodata cu cortul pana anul asta cand la fel am avut curiozitatea sa vad cum este sa dormi in cort.nu este nimic special de facut doar ca e frumos..e altfel decat inntr-o camera de hotelintr-adevar dimineata e sauna si seara e frig..specific faptul ca noi am avut o saltea mare si nu a fost asa incomod. cand va duceti mai multi ai de povestit..gen iti trezesti prietenii cu cate o sticla aruncata pe cort..cade cortul, am avut ocazia sa vad o scena de dragoste la cort.

Cu cortul la Jurilovca / impresii Camping Jurilovca

Nu am mai fost cu crotul dar mereu sunt deschisa la noi oportunitati. Imi place locatia aleasa de voi Cel mai frumos moment din toata excursia a fost rasaritul absolut minunat, intr-o multime de nuante de roz si portocaliu. Fix cand soarele si-a facut aparitia pe cer, pescarii au plecat cu barca in larg, facand si mai speciale acele momente. Nu am mai vazut pana acum un rasarit atat de frumos si colorat. Ce trebuie sa stiti daca mergeti la Tuzla Din pacate eu personal nu am fost cu cortul in afara (inca :) O lista cu campinguri din Europa gasesti aici: http://www.eurocampings.co.uk/en/europe/ Mama mea a fost in 2008 intr-un Eurotrip si a stat numai la campinguri si mi-a spus ca oriunde a stat au fost conditii foarte bune La mare n-am fost cu cortul, dar la munte e în general destul de frig noaptea și ai să simți asta chiar și vara. E de preferat ceva cu mai mult burete, pentru că ăla izolează de fapt. Eu ți-aș recomanda să iei cel mai ieftin cort - e doar o prelată - pe care-l găsești și să bagi mai mulți bani în saltea, sac de dormit și restul ce țin de confort

Privind în urmă la 2020, anul care ne-a luat pe toți prin

Cu cortul în România - de la începători, pentru începători

1. Am fost pentru prima dată la mare cu cortul, cu David. Pricepută la așa ceva nu-s, așa că am mers cu o gașcă cu experiență, ceea ce vă recomand și vouă dacă nu ați mai fost și nu știți să montați corturi și să umflați saltele. Bun, deci ăsta intră de fapt la primul sfat: 1
  2. Am fost in Budapesta, nici noi nu am avut ghid , dar cu harta in mana si cu orientarea mea in spatiu am reusit sa vedem cateva locuri frumoase. July 12, 2012 at 3:44 pm Reply Vacanța cu cortul prin Europa - ziua 4 - Paris | toan
  3. Cum a fost cu cortul pe o plajă aproape sălbatică. După ce anul trecut am digerat experiența Sunny Beach și all inclusive, am zis că anul ăsta să le arătăm micuților că se poate vedea marea și altfel. Asta nu înainte de a face un experiment imediat după întoarcerea de la Bulgari anul trecut când am mai stat 2 zile cu cortul.
  4. Personal, iubesc concediile cu cortul. Am campat pe plaja in Grecia in 2005, langa Nafplio, o noapte. A fost cam stresant deoarece la ora 5 dim. a venit tractorasul sa niveleze plaja. Am dormit super. O noapte am campat si la Platamonas pe plaja. Am avut noroc, nu a venit nimeni sa ne intrebe de sanatate
  5. Unde sa mergi cu cortul la mare. Acum cateva saptamani povesteam cu verisoara noastra despre ce o sa facem vara asta. Nu mai stim cum a venit vorba despre mare, ca ea nu a mai fost la noi in tara la mare de vreo 14 ani si sa mergem si cu ea. Iar ca sa fie o experienta mai autentica a zis ca ea are corturi si ca am putea sa mergem cu cortul la mare

În copilărie, am fost deseori cu cortul în vacanță, chiar am străbătut Europa împreună cu părinții, din camping în camping. Am numai amintiri plăcute legate de cort și, oricât aș încerca să-mi amintesc restul concediilor petrecute la hotel, parcă mi s-au șters din minte Noi am fost week end-ul trecut, tot cu cortul, și bănuiesc că în aceeași zonă și încă mă mai mănâncă urmele de mușcături de pe picioare. Am avut Autan dar nu a făcut față. Mi s-au părut foarte agresiv. În rest, da, a fost prima dată și la noi, și a fost o experiență minunată Cu copiii la cort, la mare - ghidul începătorului. Și am făcut-o și p'asta, că mie dacă îmi intră ceva în cap nu prea iese cu una cu două, nici măcar daca consortul zice ești nebună, mergi singură. Cum ne-am organizat, ce am ales și mai ales de ce, cum a fost campingul și ce aș face diferit în cele de mai jos Un copac s-am prăbuşit din cauza furtunii peste cortul în care se aflau. Una dintre copile a murit pe loc. Cealaltă fetiţă a fost grav rănită, iar mama a ajuns şi ea la spital. Cortul fusese instalat într-o zonă muntoasă și greu accesibilă din Lunca Bradului, judeţul Mureş Am sperat ca la cort să nu stăm nas în nas cu prea multe persoane, ceea ce nu a fost neapărat o presupunere corectă. De anul acesta am înțeles că nu se mai poate campa pe plajă, în afara locurilor amenajate, așa că toată lumea s-a îngrămădit în câteva campinguri. Cu cortul în perioada pandemiei de COVI

CMR9: În Bulgaria cu cortul la mare / recomandări 11876

1. Da, am făcut-o și pe-asta! Am fost pentru prima dată cu Olivia într-un camping și am petrecut prima noapte într-un cort, în această formulă extinsă. Și pentru că experiența ne-a depășit așteptările, de-abia așteptam să povestesc despre ea. Camping Fain - cel mai child-friendly camping pe care l-am văzut până acum Camping Fain se afl
  2. Am fost apostrofat uneori cu opinia pe cum că ar fi cam de rușine să mergi cu cortul, dar mie îmi place (și) așa. O vacanță cu cortul pare multora - dintre cei care au putut alege doar recent o alternativă la drojdeală ori aia să tai porcul la țară - o alegere josnică
  3. La mare cu cortul. Camping Malu Marii (Corbu) iulie 2016. În vara lui 2016, am fost curioși să testăm și noi ieșitul cu cortul în natură. Fiind prima noastră experiență de acest gen, ne-am hotărât să găsim un camping amenajat, aveam o mică teamă pentru ieșitul off-camping

Cele mai faine 10 locuri în care am stat cu cortul până acu

5. Locatia pentru mers cu cortul. Aici am in general vesti bune si nu prea. depinde de cum alegeti sa priviti situatia. Spun asta in sensul in care deocamdata, la noi in tara, cel putin in zona de munte, nu veti gasi multe campinguri amenajate ca in afara tarii, cu toalete, dus,restaurant in camping, locuri de joaca etc Salutare! Doar ce ne-am întors din cea mai frumoasă experiență pe care am trăit-o vreodată în materie de călătorii - am fost cu cortul pe Plaja sălbatică de la Vadu, un loc în care ne doream să ajungem de mai bine de un an. Camping-ul într-un astfel de loc, pe o plajă sălbatică, ci n

Sfaturi pentru dormitul la cort

1. e ci cu prietena care e mult mai usoara :crazy: ; am.
  2. În drumul spre Rânca am tot observat locuri excelente de pus cortul. Nu știu dacă sunt și locuri special amenajate pentru campare, noi am fost în natură. Am parcat foarte aproape de șosea- DN7 (ieșire spre București)- și apoi am pus cortul într-un colț de rai, undeva la 200m de mașină, lângă Lotru. A fost prima noastră experiență (eu și soția mea) de Wild camping și vrem.
  3. Turiștii care merg cu cortul sau rulota pe plajele sălbatice de la Corbu și Vadu riscă să primească amenzi cât toată vacanța
  4. d în cort. Îmi dau eu seama că în cort nu ai confortul dintr-o camera de pensiune sau hotel, dar sunt alte avantaje care mă fac să-mi doresc să merg.
Tura de bicicleta prin Cazanele Dunarii, pe malul sarbesc

Mini-expeditie la Dunare cu cortul Gostinu-Giurgiu - Natale

1. Salutare. N-am fost niciodata cu cortul, dar vreau sa merg. Curiozitatea mea este urmatoarea: in tara asta am voie sa ma asez cu cortul oriunde vreau? Ma refer la padure, munte, lacuri, etc. Nu vine nimeni sa imi zica ca n-am voie sa pun cortul in padure sau in alt loc
  2. e, că nu o sa îmi placă, pentru că eu sunt fană a confortului, chiar și când plec în vacanțe. Până într-o zi, când doi din prietenii noștri ne-au invitat.
  3. Loc bun de camping în Măcin - Pană Bogdan. Am stat cu cortul în munții Măcin. Loc bun de camping în Măcin. Am plecat weekend-ul trecut din Galați cu gândul să stăm puțin în aer liber, la iarbă verde, fără gratar și alte chestii specifice. Nu suntem chiar obișnuiți să stam la cort, dar nici străini de situație
  4. team de excursia noastră în Măcin unde am stat câteva zile cu cortul în luna mai și ne gândeam să revenim de câteva ori în lunile care urmau. Entuziasmul nostru a fost ucis din fașă de atenționarea ad
  5. La Borșa am ajuns în urmă cu câțiva ani, într-un tur al României cu rucsacul în spate, și am stat în campingului belgianului Kris Verellen: Borșa Turism. Când am fost noi acolo, erau doar oaspeți străini, atrași probabil de felul în care gazda promovează Maramureșul în vestul Europei
  6. Weekendul acesta am fost cu cortul in Piatra Craiului. Tabara a fost la Plaiul Foii iar in fiecare zi am facut cate o drumetie intr-un loc interesant:) Intr-o zi am urcat la Refugiul Spirlea, de unde am admirat Umerii Pietrii Craiului, iar in alta zi am fost la Schitul de la Coltul Chililor, unde am vizitat Pestera Sf.Parascheva. Desi a plouat putin, soarele ne-a readus rapid zambetul pe buze:

Cu cortul la Tuzla - AnotherSide Of M

Pe unde am fost cu copiii, cu cortul. Nu avem un palmaresc impresionat de expediții cu cortul, dar, pe unde am fost, a fost minunat. De cele mai multe ori - greu - mai ales când Iancu era mic sau foarte mic, dar niciodată nu am regretat. Iată câteva locuri în care am fost și în care ne-am mai întoarce: Cu cortul la mar CU CORTUL. 13 septembrie 2020 15 octombrie 2015. de ANONIM. Eu si cativa prieteni de-ai mei am plecat cu cortul in padure. A fost o zi grozava aventuri,foc de tabara,povesti de groaza si multe altele. Imi amintesc ca pe la 23:10 m-am dus primul in cort sa ma culc urmat fiind de prietenul meu,duupa ce am atipit cam o ora m-am trezit,focul inca. 6 locuri faine de stat cu cortul la munte. A început sezonul statului la cort și dacă deja visezi la nopți sub cerul înstelat și dimineți cu priveliște la munte, am șase propuneri pentru tine în zone diferite ale țării. Toate locurile de campare sunt accesibile cu mașina astfel că-ți poți căra liniștit un cort de camping în.

Cu cortul prin vecini - Bulgaria. By Mami si Tati scriu on Tuesday, July 21, 2020. Pentru ca aceasta perioada de pandemie ne-a cam tinut pe loc cateva luni bune din multe puncte de vedere, am decis la un moment dat, in timp ce visam cu ochii deschisi la vacanta noastra de anul urmator, ca vrem sa evadam undeva macar 2-3 zile Parcul Național Apuseni - weekend cu cortul în Glăvoi. În 2020 concediul a fost cu adevărat o provocare pentru toți. După câteva luni petrecute doar în casă, cred că fiecare din noi a simțit nevoia de a evada undeva in vacanță. Doar că nu oriunde și nu oricum, ci având in vedere o mulțime de restricții. Călătoriile in. Camping cu cortul - soluția unei vacanțe de neuitat în natură, la munte sau la mare. O excursie cu cortul este o experiență ce merită încercată măcar o dată în viață și, cine știe, poate ne va plăcea atât de mult încât va deveni o obișnuință. Iată o lista cu lucruri necesare pentru o vacanță cu cortul memorabilă

Tare mi-e că n-o să fie prea frumos anul ăsta să plec p-afară, cel puțin până în toamnă, însă am zis de anul trecut că experimentez chestii pe care le făceam când eram puștan: mers cu cortul. Așadar, noi eram cu Gura Diham, atât cât să vină ursul să ne fure mâncarea. Sau ursul, cin Reading Time: 11 minutes Așa cum ți-am promis, revin cu detalii organizatorice pentru roadtrip-ul nostru în Slovenia cu cortul. Dacă nu vrei să citești toată polologia sari direct la buget total aici.. Menționez că noi am apelat la varianta de Slovenia cu cortul deoarece suntem fani experiențe noi, dar și pentru că a fost o variantă mult mai convenabilă din punct de vedere al. A fost o vacanţă foarte frumoasă, am străbătut ~ 4000 de km şi am trecut prin şapte ţări (Ungaria, Austria, Germania, Lichtenstein, Elveţia, Italia, Slovenia). Drumul de întoarcere era deja cunoscut pentru că îl străbătusem şi în urmă cu un an. Traseu: Venetia - Maribor (Slovenia) - Budapesta - Arad. View Larger Map

Lista de campinguri din Romani

Cu cortul la mare. Prima lui noapte la cort. - Povesti de neadormit. Cu cortul la mare. Prima lui noapte la cort. De mult timp imi doream foarte tare sa mearga si A la cort. Cred ca am vorbit prima oara cu el despre asta acum vreo patru ani, cand era mare fan al cartilor cu Pixi. Una dintre ele era cu Pixi in excursie, la cort la krapets cu cortul. N-am mai stat la cort de vreo aproape cincisprezece ani, dinainte să am copii. Nu mai știam cum e, rămăsesem cu nostalgia dormitului sub stele, cu valurile în urechi și apa mării lucind în bătaia lunii ca ultimă imagine înainte să mă fure somnul. Mirosul sărat al aerului care te gâdilă în nări seara. Reverso Context oferă traducere în context din română în turcă pentru cu cortul, cu exemple: mergem cu cortul

Cu cortul in Piatra Mare. In Piatra Mare am fost de mai multe ori, fiind un munte aproape de Bucuresti, cu trasee de dificultate usoara-medie. Intr-o iarna am parcurs Valea Horvatca, alta data am fost doar la Canionul 7 Scari, iar alta data am urcat din Timisul de Sus, pe la Tamina. Totusi, nu ajunsesem la Cabana Piatra Mare niciodata, asa ca. Am urcat cam o ora până în Țigăile Mari, zona în care ne doream să campăm cu cortul. Prima parte a traseului a fost relativ ușoara pentru că diferența de nivel nu este foarte mare la început. Am făcut destule pauze pentru hidratare dar mai ales pentru a poza covorul de brândușe înflorite care are un farmec aparte

Cel mai bun cort pentru camping în iulie 2021 - Marius Cuc

La mare cu cortul - tips & tricks - FUN Parenting by

Patlagina- mai mult decat o planta pentru tuse! - Infuzie

Vacanța cu cortul prin Europa- ziua 1- Budapesta - fără toan

O fetiţă în vârstă de 6 ani şi-a pierdut viaţa, sâmbătă seara, iar sora ei în vârstă de 5 ani a fost rănită, după ce un copac a căzut peste cortul în care se aflau, în zona Valea Ilvei, în timpul unei vijelii, a anunţat Inspectoratul de Poliţie Judeţean Mureş Localnică: Aşa am simţit că e bine să facem asta, pentru noi, pentru cei din jurul nostru. În cortul de nuntă de la Ianca se poate vaccina fără programare orice locuitor din județul Olt, dar și cei care tranzitează zona. Imunizarea se face cu serul Pfizer, iar campania va dura șapte zile

Noi le facem băiță, noi stăm cu ei. Am fost cu cortul cu ei, cu rulota, la țară. Ne-am dus pe malul râului cu ei. Ei, fiind alăptați de mine, nu mi-e frică, au imunitate. Nathaniel e mai plângăcios. Davina e mai independentă, dar Nathaniel e lipit de mine, stă numai la mine în brațe. Davina râde non stop, și Nathaniel e tot. Vântul, care sufla cu peste 70 km/h, a doborât un copac exact peste cortul lor. În momentul în care rafala de vânt a lovit, arborele s-a rupt foarte aproape de rădăcină. Copacul, care cântăreşte 6-7 tone, spun experţii, a zdobit două corturi. În primul nu se afla nimeni, în cel de-al doilea erau cei doi copii alături de mama lor.

Plaje mai retrase în apropiere de România - Lipa Lipa

Am avut multe veri memorabile, dar acum prima vară care îmi vine în minte este cea în care am fost la un festival în zona Clujului, unde am stat cu cortul. Chiar a fost foarte tare, a fost prima mea experiență de stat la cort. Vara asta m-a apucat o poftă nebună de călătorit. Evident, așa e când ești constrâns Nouă turiști care erau cu cortul și rulota în localitatea Lerești, județul Argeș, au fost evacuați de autorități, după ce drumul de acces spre zona în care se aflau a fost blocat din cauza ploilor abundente, potrivit mediafax.ro Cred ca aceasta iesire la marea noastra a fost suficienta pentru acest anFacand doar o simulare pe booking.com, nu foarte departe de Mangalia, la Kavarna - Bulgaria, am gasit un studio all inclusive la hotel de 4 stele cu sezlonguri pe plaja private, pentru 2 adulti cu doi copii la 450 ron, cat ne-a costat pe noi doar un pranz + cazarea De data asta a fost un Revelion mai special în care cortul nostru s-a transformat în iglu, râde Marius Hajdu. Cecilia spune că ideea le-a venit în urmă cu patru ani din dorinţa de a face de Revelion ceva mai inedit: Am ales Parângul Mare pentru că este mai puţin accesibil, e mai abrupt, iar Cârja îşi merită numele - de cele mai multe ori te cârjeşte, mai ales când. Cu cortul! N-am mai fost cu cortul nici noi si nici ei de vreo 3 ani, iar atunci am fost prin Semenic, apoi ne-am intors pe la Manastirea Sfanta Ana din Orsova, inca o noapte am dormit cu cortul in Golful Mraconia, intre Cazane, apoi la Cheile Nerei, incheind povestea c-o escapada trecand granita in Serbia, cu catelul ascuns in masina, fara ca.

Am si fost cateva zile cu cortul pe malul unei ape, undeva in munti, acum niste ani. Intr-adevar, sunt foarte multe beneficii, dar pentru mine dormitul pe jos, aproape pe pietre si iarba mi s-a parut un chin extrem. Nu as mai repeta. La o pensiune, oricand, insa. Sau sa pot lua cu mine un pat pliant, tip sport Ce-i drept am fost cu cortul doar de vreo 2 ori la Lacul Sfanta Ana si ne-a ajuns. Facilități 0. Din ce am citit in postarea ta campingurile de afara sunt cu mult peste ce ne ofera cele din Romania. Pana acum am vizitat si noi cateva locuri frumoase: Roma de vreo 2 ori,. Salut, as dori in weekend sa petrec o noapte cu cortul. Dupa multe cautari, m-am hotarat sa ma duc pe langa Zarnesti, la Plaiul Foii mai exact. As dori sa stiu daca ati fost vreunul recent si daca ati avut probleme cu autoritatile Hamacul și focul, elemente importante la o ieșire cu cortul. Am achiziționat luminițe led de pe net, care nu doar că au ajutat la luminarea locului unde am servit masa, dar au creat și o atmosferă romantică. Ohcerul înstelat! A doua zi dimineață ne-am trezit cu acest view. Nici de cafea nu am avut nevoie! A fost de ajuns priveliștea Cartea a fost pe placul meu, dar si al copiilor mei. Am descoperit cu mare drag aceste 2 personaje. Povestea a picat la fix intrucat ne pregatim pt o mica excursie cu cortul sau nu. Mi-au cerut sa comand toate cartile din seria asta

Cum a fost cu cortul pe o plajă aproape sălbatic

Cu cortul pe plajă. E altceva. Simți cu adevărat că ești la mare. Ești acolo cu marea tot timpul, mai aproape de atât e să dormi în mare! În fine, zis și făcut! Am găsit o plajă semi-sălbatică, adică erau 2 terase amărâte din lemn, o budă șubredă între trestii, dar spălată cât de cât cu furtunu cu apă, 2-3 salvamari. Prima mea tură în Retezat a fost cea clasică, mai exact cu cortul la Lacul Bucura. Deși planul inițial nu s-a potrivit cu cel din târg, la final am putut spune că am plecat împăcată. Pe scurt, programul a fost acesta

Exact acolo am stat si noi cu cortul prima data cand am fost la Herculane, cand eram mic. De data aceasta n-am ajuns pana la 7 Izvoare, dar cred ca mai voi vizita o data locurile acelea frumoase, in vara :) Răspunde Cand am fost la stana la Ghita Ciobanul v-am spus c-am dormit in cort, si s-au gasit repede cativa curiosi sa intrebe in ce cort si daca nu mi-a fost frig.. Nu, nu mi-a fost frig, ba chiar din contra, pentru ca am avut echipament misto la mine. De cand l-am intins m-am gandit sa fac si un review al echipamentului dar n-a fost timp, eram prins cu alte nebunii, asa ca n-am facut poze detaliu

Anul acesta am mers prima data in vacanta cu cortul. Bineinteles si cu copiii. Ba chiar si cu cainele. Pentru ca am fost invitati intr-o tabara de tineret pe o insula din mijlocul Dunarii 9 zile. Nu aveam nici macar cort, asa ca pregatirile le-am inceput cu achizitionarea unui cort. Care pana la urma au devenit doua, preferand sa avem cate 2 corturi cu cate 2 locuri potrivite si pentru mersul. Am fost cu cortul de multe ori, dar nu se mai merită. Avem o vârstă, spune râzând un alt bucureştean. Ursul dă târcoale E chiar frumos. Mai vine noaptea ursul, mai dă mâna cu noi. L-am văzut. Vine la gunoi, îşi vede de treaba lui, nu ne dranjează, spune domnul Ion Am povestit aici cum ne-a hotărât nouă copilul concediul şi a ales să mergem pentru al doilea an consecutiv la mare cu cortul ( editare - în 2016. Anul acesta, 2017, probabil vom repeta experiența doar mamă-fiică). Din capul locului trebuie să spun că eu nu sunt o persoana de cort, ci mai degrabă de hotel

Unde poţi să stai gratis cu cortul în Europa şi nu numai

Excursie cu cortul la munte, la Buila-Vânturarița Te invităm la o drumeție cu cortul la munte. Ca să descoperi natura, trebuie să mergi la munte cu cortul și să campezi la înălțime! Traversăm partea cea mai spectaculoasă a Masivului Buila-Vânturarița. Tura de creasta la cort, se adresează persoanelor cu o condiție fizica buna ce dețin [ Nu înțeleg de ce spun anumite persosne ca nu i confortabil in cort,dragilor ,noi mergem in fiecare an cel putin o săptămână cu cortul,e waw,cu saltea,lenjerie,am fost si in delta si o sa merg si in acest an,nu știu încă undesi cu noi merge si baiatul nostru care are 6 ani,el abia asteapta libertatea de la cort Am lipsit zilele acestea fiindcă am fost cu cortul. Am fost chiar lângă Voineasa, la 10 minute de casă, fiindcă a fost prima oară pentru Luc şi am vrut să avem o siguranță. În cazul în care nu i-ar fi plăcut, ne-am fi suit în maşină şi am fi mers acasă Am zis să stăm, nu aveam unde merge mai departe. Ne-am ridicat cortul, am pregătit o cină uşoară şi ne-am ospătat cu conserve şi pâine. Oricum, toată mâncare noastră avea iz de mici. Nu ştiam sigur dacă mâncam chiftele, sandvişuri cu brânză sau budincă de vanilie. (Foto: fitness-nutritie.ro

Acolo aveam toaletă, duș, ceva fin! Aici a fost cu Te descurci! Îți ridici singur cortul, îți faci singur focul (eventual cu lupa și două pietre), îți prinzi singur peștele (cu mâna).. Cam așa. Să vă zic ce am avut la noi pentru cele aproape 24 de ore (fără internet, fără telefon, fără curent electric timpul a trecut. Ne-am documentat cât de cât citind câteva articole din Munţii Carpaţi (varianta veche, tipărită) şi ghidul lui D.Călin, ne-am sfătuit şi cu dl. Bogdan, cabanierul şi ne-am hotărât să plecăm a doua zi pe poteca marcată cu cruce galbenă propunându-ne să facem pe cât posibil un circuit, să nu ne întoarcem pe acelaşi drum

Sfântu, cu lumile lui multe, mici, întâmplătoareCu,cortul/rulota la munte si la mare (Petrecerea timpuluiBăile TuşnadVerde cât vezi cu ochii: Cortul I Do Weddings- PentruTraseu cu bicicleta MTB XC Gyor - Bony - Bana - Babolna

Drumetie cu cortul naslavcea, naslacea, rezervatia rudi arionesti, lacul albastru naslavcea, cu cortul, cort moldova, excursie moldova Am mers anul trecut în drumeție în România, impresiile au fost din cele mai frumoase! Anul acesta, însă drumețiile la.. Cheile Nerei, du-te cu cortul. E un camping pe traseul spre cascada Beusnița. Am fost si e frumos. Ai ce vedea: cascada Beușnița, Ochiul Beiului, vipera cu corn, scorpion carpatin. Sau daca vrei o realizare du-te pe Omu. daculliber - 30 Iulie 2021, 19:2 Am ajuns intr-o joi dimineata si am pus cortul pe marginea unui drumeag, intre plaja si un lac. Dincolo de o duna de nisip (cel considerat cel mai fin de pe plajele de la noi), la un metru de apa, am intins singurele doua prosoape de pe cei aproape 10 kilometri de plaja si am pierdut notiunea timpului Săptămâna viitoare mergem cu cortul, așa ca am făcut o listă cu lucrurile de care vom avea nevoie în cele 10 zile de campat. Am încercat să realizez o listă completă & cu exemple, care să îi ajute pe începătorii în ale campatului (ca și noi). Fiecare poate alege ce crede că i se potrivește, ia Aşa erau vremurile, se mergea cu cortul, nu mergeam la hoteluri, sau, mă rog, nu aveam noi bani să mergem la hoteluri. Prima dată am fost în vacanţă la Lacul Bicaz când aveam un an, adică imediat în anul după ce am fost înfiat. Practic am făcut cunoştinţă cu natura de la început