Home

Excursii optionale hurghada am fost acolo

Hurghada - excursii Ne-am intors de cateva zile din Egipt, Hurghada. Am fost 2 adulti si un prunc de 2 ani jumatate. Am fost cazati la Desert Rose Resort, dar despre asta exista o groaza de review-uri foarte complete si foarte edificatoare. Eu as vrea sa povestesc despre excursii cu plecare din Hurghada Am fost plecați in perioada 26.02.2021-09.03.2021 in Hurghada intr-o super vacanța. Cine merge pentru prima oară in Egipt nu are voie sa rateze [...] — scrise de ux119069 despre [Opționale cu plecare din regiunea Hurghada / #EXCURSII şi CĂLĂTORII

Opționale cu plecare din regiunea Hurghada, #EXCURSII şi

Daca ai ales Hurghada ca destinatie pentru vacanta ta din 2018, iar Tez Tour este operatorul cu care ai de gand sa calatoresti in Egipt, afla ca aceasta combinatie iti aduce o multime de surprize. Mai exact, iti punem la dispozitie un numar de 50 de excursii optionale cu plecare din Hurghada, pentru o experienta Continuă lectura 5 excursii optionale cu plecare din Hurghada recomandate de. Excursii opționale din Hurghada, Egipt. În perioada 14-21 aprilie a avut loc sejurul nostru în Egipt, stațiunea Hurghada. Pe lângă relaxare, aveam în plan și câteva excursii opționale. Erau multe variante, dar ne-am limitat la 3 dintre ele, le-aș numi chiar trio-ul de aur Referitor la excursii am uitat sa mentionez ca au fost private, doar noi am fost pe cele doua iahturi, si ne-am oprit unde am vrut noi. Bauturile, cafeau, inghetata berea, mancarea si fructele au fost stabilite in prealabil de fiecare familie in parte cine si ce preferinte au avut, de aici si pretul ceva mai mare Am ales hotelul citind păreri pe tripadvisor, uitându-mă la poze pe booking și discutând cu prieteni care au vizitat Egiptul. Hotelul mi-a fost recomandat și de agenția de turism unde achitasem un avans pentru un sejur înainte de pandemie și aveam voucher, pe care l-am folosit pentru a achita o parte din prețul sejurului la White Beach

Excursii Hurghada / impresii Opționale cu plecare din

Marea(apa) e la 3 km de plaja, deci vacanta fara mare, baie doar la piscina, bine ca am avut ocazia la excursii optionale unde am intalnit marea si am reusit sa facem baie. Cazarea am aviut a Titanic resort & Aqua park si am fost cazati la Titanic Palace, de care nimeni nu ne-a anuntat Am recurs la asta în primul rând din motive medicale (eu și soția eram vaccinați, copilul nu era la ora aia), așa că pentru a limita riscurile am cumpărat excursii private. Prima a fost către piramide - 330 de euro pt 3 persoane. Am fost preluați cu 2 ore mai târziu decât dacă mergeam cu autocarul, deci am câștigat 2 ore de somn Primele impresii după o săptămână în Egipt. Angela Călătorește / 19 aprilie 2018. Sunt în Egipt deja de vreo săptămână și mă bucur cum pot eu mai bine de aceaste zile. Dacă vă întrebați cum îmi este, ei bine aflați că mi-e foarte mine, n-am să mă plâng. Mi-e teamă că m-aș putea obișnui mai repede decât aș fi crezut Am zburat cu cei de la AnimaWings, operatorul charter al companiei Christian Tour, am avut un zbor extrem de plăcut și, cu ajutorul vântului care a fost de partea noastră, în aproximativ 3 ore am aterizat în aeroportul din Hurghada. Odată ajuns acolo poți alege fie să îți petreci toată vacanța într-un resort în care să te bucuri. Distanța dintre Hurghada și Luxor este de aproximativ 300 kilometri (186 Miles). Cu mașina, dureaza cam 4 ore pentru a ajunge acolo. E o cale lungă, dar totul merita. Dacă luați un tur de o zi la Luxor din Hurghada, frunzele de autobuz dimineața devreme în jurul valorii de 05.00 ora. O excursie de o zi la Luxor dureaza aproximativ 16-17.

Încă de cum am achiziționat biletele pentru Egipt, mi-am propus, evident, să facem unele excursii opționale cum ar fi la Piramide, Luxor și ce s-o mai ivi în cale :). Firesc, imediat ce am ajuns la Hurghada , hotel Jaz Aquamarine, reședinta noastră frumoasă pentru urmatoarele 7 zile, ne-am interesat de excursii Am plecat marți dimineață la ora 5 spre Luxor, distanța fiind de 300km. Pe parcusul excursiei am avut un ghid-însoțitor pe nume Zaki, ce ne-a dat multe informații despre Egipt, triburile berbere egiptene și despre Hurghada. Ajunși în Luxor ne-am întâlnit cu ghidul nostru de acolo Ahmed. Prima oprire a fost la Templul din Karnak. Totul se negociază în Egipt! Am fost chiar și-n casa lor, celor doi băieți care ne-au fost pe post de ghizi vreo 3 zile. Am scris un articol despre Hurghada autentică în care v-am povestit despre tot felul de experiențe de care puteți profita și voi. Doar să fiți dispuși la compromisuri și să fiți maleabili cu tot ce înseamnă.

5 excursii optionale cu plecare din Hurghada recomandate

1. Stațiunea Hurghada, EGIPT - Astăzi ne vom plimba pe străzile din Hurghada, una dintre cele mai frumoase stațiuni din Egipt, situată pe malul Mării Roșii. Vom vizita mai multe atracții și obiective turistice, vom intra în magazine și vom sta de vorbă cu localnicii. Hurghada este o stațiune turistică în plină dezvoltare
  2. Am stat aici de 3 ori înainte, așa că asta vorbește de la sine, ne-a plăcut întotdeauna timpul acolo, această ultimă vizită a fost ok, cu excepția muzicii foarte tare, în mod normal suntem pe plajă, dar
  3. Descriere. Desert Rose Resort este un complex de 5 stele situat pe malul marii in Hurghada. Hotelul a fost inaugurat in 2001 si renovat in 2008 si este compus dintr-o cladire principala cu 2 etaje (receptia) si multe cladiri de 2 si 3 etaje. Hotelul detine un parc acvatic, ceea ce il face ideal pentru familiile cu copii
  4. De fiecare dată când am pas picioarele spre Aeroportul Hurghada, Mă enervez. Am fost în vizită acolo prea des în ultima vreme. Ca să fiu sincer, trecerea pe aeroportul din Hurghada poate fi o experiență nervoasă. linii și controale de securitate peste tot pe termen lung, unul dupa altul. De fapt, este la fel peste tot in aceste zile
  5. Am fost în acest hotel 29.05-12.06 2 săptămâni. Am avut o cameră în fața restaurantului principal și a piscinei (am fost cu un copil). Hotelul este imens 3 piscine mari și unul mic pentru copii

Tropitel Sahl Hasheesh Hotel - Tropitel Sahl Hasheesh 5* Hurghada, Egipt, Last Minute 41%, craciun, exotice, litoral, luna de miere, revelion, targ turism vara 2021, oferte de cazare, sejur si vacanta, Demipensiune, Pensiune completa, Mic dejun, All inclusive, transport Avion, Fara transport. Rezerva online prin Direct Booking Hotelul Continental Hurghada este situat la 7 km de aeroportul Hurghada, la 11 km de centrul orasului vechi, pe malul marii inconjurat de gradini superbe de 13,5 ha. A fost construit in anul 1994, iar ultima renovare partiala a avut loc in anul 2013. Facilitati hotel. Complexul Continental Hurghada dispune de urmatoarele facilitati: 6. O parte din terenuri au fost deja achiziţionate pentru construirea vilelor private. Aici, în Sahl Hasheesh se află unul dintre cele mai luxoase hoteluri din Hurghada, Baron Palace Sahl Hasheesh 5*. Voi ştiţi deja că v-am recomandat de multe ori acest hotel, iar acum, că am fost acolo, cu atât mai mult! Arhitectura şi designul hotelului. Am putut petrece ultima zi pe plaja.Am ocupat un baldachin cu saltele si perne de la 7 dimineata si a fost perfect! La finalul zilei superbe de plaja si baie (apa curata si calda) am avut la dispozitie camera de dus, predand prosoapele si cardurile la receptie, preluandu-ne bagajele, incheind sejurul fericiti. O nota meritata-9

Pe timp de zi, autobusul face o pauză de 30-40 minute într-o parcare și oprește în doua stații - in Cairo și în El Gouna. Mai apoi, chiar înainte de intrarea în Hurghada, am fost opriți de poliție. Acolo am mai pierdut 30-40 minute până când au verificat buletinele tuturor localncilor din autobus Nu am mai încercat să mergem cu submarinul din Hurghada, ar fi fost prima noastră experiență de genul. Am renunțat pentru că am schimbat planurile și am ales să stăm în Makadi Bay în loc de Hurghada. Ultimele zile ni le-am petrecut făcând snorkeling direct de pe pontonul de la resort unde chiar am avut cu ce ne desfăta privirile După ce am luat prânzul am plecat în prima excursie. Am mers să vizităm orașul Hurghada. Primul loc pe care l-am vizitat a fost Marina - noul port al orașului Hurghada. Acolo ne-am plimbat pe promenadă unde am văzut foarte multe yahturi. La un restaurant am văzut și o poză a lui Che Guvera și m-am amuzat

MAKADI PALACE - MAKADI PALACE HOTEL 5* Makadi Bay, Hurghada, Egipt, exotice, litoral vara 2021, oferte de cazare, sejur si vacanta, Mic dejun, All inclusive, transport Avion, Fara transport. Rezerva online prin Direct Booking. Rezerva online la MAKADI PALACE 5*, Makadi Bay, Hurghada. Makadi Palace este pozitionat la 30 km de Hurghada, în.